ZOO i kąpielisko Nyiregyhaza.

Emocje dnia poprzedniego były ogromne (patrz tu). Dlatego kolejny dzień zostawiliśmy na spokojne wypoczywanie. W planach było ZOO w miejscowości Nyiregyhaza, a potem aquapark. Było bardzo gorąco i zdecydowaliśmy się na poranne zwiedzanie oraz dłuższy pobyt na basenie.

Bastei - skalne miasto i Tropikalna Wyspa

Niewiarygodne, że tak wspaniałe miejsce znajduje się tak blisko polskiej granicy, a ja je widzę pierwszy raz. No dobrze, ale może tak po kolei. Czechy pożegnaliśmy drogą wzdłuż rzeki Elby, pomiędzy miasteczkiem Decin w Czechach i Rathen w Niemczech. Krajobraz starych gór i wspaniałych grot nie odstępował od nas podczas całej trasy. Jeszcze w Czechach żałowaliśmy, że mamy tak mało czasu na zwiedzanie i zatrzymanie się w tych okolicach.

Disneyland

To największa atrakcja jaka została pominięta przez nas, gdy mieszkaliśmy w Paryżu. Znana na cały świat, magiczna i... bardzo droga. Miejsce szczególnie warte uwagi, gdy podróżuje się z dziećmi, ale i dorośli znajdą coś dla siebie. Nie mam zwyczaju narzekania i uważam, że każdy zawsze z każdej podróży zachowuje coś dla siebie, ale tym razem musi być troszeczkę negatywnych treści.

Kopenhaga – zwiedzanie bez końca

Kopenhaga to moje miasto z czasów szkolnych. Kibicowałem wtedy duńskiej drużynie piłki nożnej i mówiłem, że kiedyś będę mieszkał w Kopenhadze. Ten wyjazd co prawda nie pozwolił na realizację moich planów, ale teraz mogę sobie wyobrazić co by było gdyby... A tak na poważnie to w tym mieście jest tyle atrakcji, że dwa dni to stanowczo za mało.

Göteborg – szwedzka kuchnia i park rozrywki

Miasto, które było naszym najdalszym celem podczas tej podróży. Mieliśmy plany, aby wybrać się do największego wesołego miasteczka w Szwecji i trochę pozwiedzać miejscowe atrakcje.

Read More 0 Comments

Męski wypad na... zakupy!

Przejechać 300km na zakupy! Czy to aby nie próżność i przesada? A jednak się opłaca i to wcale nie z próżności. Policzyliśmy z żoną, że produkty dla dziecka strasznie dużo kosztują w Budapeszcie i taniej będzie zakupić je w Polsce. Jak do tego dołożymy troszkę zakupów spożywczych, to już naprawdę się opłaca... A jak jeszcze zbierze się pełen samochód i paliwo rozłoży... to można całkiem nieźle weekend spędzić za małe pieniądze. Tak pojechaliśmy na męski wypad do Zakopanego.

Wspomnień czar - Legoland

Legoland… pewnie jedna z największych atrakcji Danii. Małe miasteczko Billund znane na cały świat. Atrakcja tak wielka, że z Kopenhagi polecają wycieczki do tego miejsca na jeden dzień, mimo że trzeba pokonać dwie wyspy i wiele kilometrów. Miejsce szczególne dla dzieci… miejsce szczególne dla mnie…

VidamPark… byłeś… wiesz!

Park rozrywki w Budapeszcie. Karuzele, atrakcje z dreszczykiem i nie tylko, „Roletkoster” przez duże R. Park znalazł mój brat… właściwie zanim zdążyłem pomyśleć co zobaczę w Budapeszcie, mój brat już wiedział, że spędzimy tam cały dzień i musi tam być! Poczytałem troszkę o atrakcjach parku i pojechaliśmy z żoną zobaczyć „zza płota” co tam się dzieje… Kiedy nadszedł długo oczekiwany dzień spodziewałem się wielkiego rozczarowania… dlaczego?